2013年12月18日水曜日

1218・【祝・生還】日本帰還

It is the report hasten.
Wander Wonder Outback trip in 2013, I have completed.

It is now likely to miss the airplane, boarding (laughter) in the nick of time, and went back to the 18th.
You can dock the ship was scheduled to carry my car is broken, and there were many, but will depart Sydney on January 4, receipt of Kawasaki in mid-February.

Everyone, thank you very much in preparation, I had help during my trip.
I will never forget,your things and this journey.
And,I think I also want to be like you.
Next one from this goal.

Thanks for my friends.

https://www.youtube.com/watch?v=MHkudCWEBOY&feature=player_embedded




取り急ぎご報告です。
今回の旅が,すべて完了しました。

飛行機に乗り遅れそうになりましたが、間一髪で搭乗(爆笑)、18日に帰国しました。
私の車を運ぶ予定だった船が壊れてドック入りしたり、いろいろありましたが、1月4日にシドニー出港、2月中旬に川崎で受取の予定です。

準備中、私の旅行中に助けて頂いたみなさん、本当にありがとうございました。
私はこの旅とあなたの事を、決して忘れる事はないでしょう。
そして、私もあなたのようになりたいと思います。
次に向かいましょう。

みんな、どうもありがとう。

https://www.youtube.com/watch?v=iAQvrgpcWvU&feature=player_embedded


Happening ①
アセったとき①


Day Panhead Rod rod was broken [Great Sandy Desert, Canning Stock Route]
ラテラルロッドが壊れた日【グレートサンデー砂漠・キャニングストックルート】

Happening ②
アセったとき②


I was stuck in the desert〔Simpson deseat french Line〕
砂漠でハマった時【シンプソン砂漠・フレンチライン】

0 件のコメント:

コメントを投稿